خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/08 - 13:46
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اقتصادی
فلسفی در جمع مدیران صنایع شیر پگاه:

افزایش تعداد بازارهای صادراتی صنایع لبنی از اهمیت بالایی برخوردار است

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس،گفت:مدیران صنایع شیر می توانند از ظرفیت بالای مجلس در حوزه قانون گذاری و نظارت در جهت رفع مشکلات پیش رو استفاده کنند.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛"پیمان فلسفی"، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، "یزدیخواه"، رئیس مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و "پاپی زاده"، نماینده مردم دزفول و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،از نمایشگاه "صنایع شیر پگاه تهران" بازدید کردند.

این نشست مشترک، با حضور "دکتر پیمان فلسفی"، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، "دکتر یزدیخواه"، رئیس مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، "دکتر پاپی زاده"، نماینده مردم شریف دزفول و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و مدیران و کارکنان صنایع شیر پگاه برگزار شد. در این نشست به بررسی مسائل صنایع شیر پرداخته‌ شد.
فلسفی، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، صنایع شیر پگاه را به عنوان یک نظام تولیدی موفق و بهره‌ور خواند و در جهت رفع مشکلات پیش روی این صنایع از طریق حوزه قانون گذاری و نظارت مجلس شورای اسلامی، اعلام آمادگی کرد.

توقف در تعداد بازارهای صادراتی بیرون مرزها امر مطلوبی نیست

 پیمان فلسفی در سخنرانی خود در نشست مشترک تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران صنایع شیر پگاه، این صنایع را به عنوان یک نظام تولیدی موفق و بهره ور خواند و گفت: توانایی تولید محصولات متنوع و تخصصی، مدیریت زنجیره تأمین منعطف، مدیریت هوشمند و کنترل و پایش هوشمند از ویژگی‌های بهره وری موفق این صنایع می باشد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران مجلس شورای اسلامی افزود:صنایع شیر پگاه، صادرات موفقی به ۲۸ کشور جهان دارد اما افزایش تعداد بازارهای صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار است. توقف در تعداد بازارهای صادراتی بیرون مرزها امر مطلوبی نیست.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، در ادامه تصریح کرد:مدیران صنایع شیر می توانند از ظرفیت بالای مجلس در حوزه قانون گذاری و نظارت در جهت رفع مشکلات پیش رو استفاده کنند و ما در مجلس پیگیری های لازم را خواهیم داشت. برای پیگیری در جهت رفع مشکل مطالبات این شرکت از آموزش و پرورش و در پی آن رفع مشکل مطالبات دامداران از این شرکت، اعلام آمادگی می کنیم.

گفتنی است؛شرکت پاستوریزه پگاه تهران با بیس از نیم قرن تجربه مفید با ظرفیت بیش از ۱۲۰۰ تن در روز، مجهز به مدرن ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز با بیش از ۱۰۰ نوع محصولات متنوع با کیفیت مطلوب شامل محصولات جدید پروبیوتیک و عملگرا، نقش مهمی را در عرضه محصولات لبنی و صنعت لبنیات در ایران ایفا می کند.در حال حاضر در مجموعه ۱۷ کارخانجات شیر پگاه، ۲۹ شرکت که ۲۱ شرکت آن دانش بنیان هستند، در نقاط مختلف کشور فعالیت می کنند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 381180
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار